Můj, moje, naše...

Můj, moje, naše...
double-drabble


Upíral jsem na tebe svůj pohled. Rozhazoval jsi úsměvy všude kolem sebe a mě ses úspěšně vyhýbal. Věděl jsem proč.

Tolik tě zaskočila má noční otázka.

Další slova byla zbytečná. Pro nás oba. Ta noc patřila jen nám a teď nám bude patřit i celý jeden týden na ostrově, kde budeme jen my dva. Tak jak sis přál. Spousta sluníčka, horkého písku a… .

Řetízek, který ti visí na krku, jsi dostal v noci od mojí maličkosti. Jediný veřejný důkaz naší lásky, který nebudí pozornost. Kromě dalších maličkostí.

Rozdáš několik podpisů fanouškům a vyhledáš mě. Dívám se pořád na tebe, i když mám na klíně otevřenou knihu. Že je vzhůru nohama, si nikdo nevšimne.

Konečně tě nechají dýchat. Přisuneš se ke mně na lavičce a nakoukneš přes rameno. Zlatý řetízek vyklouzne z tvé mikiny a zaujme můj pohled. Nemůžeš udělat víc. "Věřím, že máš zajímavé čtení." Proneseš jen pobaveně a odkráčíš k baru, kde dělají kávu. Zavazadla necháš mě u nohou.

Máš dneska dobrou náladu. Doufám, že za ni můžu já, ne někdo jiný.

Věnuješ servírce velmi odzbrojující pohled, ale hned se otáčíš na mě. Nachytán na švestkách.

Se zavrtěním hlavou stočím svůj pohled ke knize. Musíš mít vždycky navrch.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Unwell - Kapitola 37

Unwell

Unwell - Kapitola 81 II/II