Počítadlo

Ahojte všem,

Jelikož se sešlo několik lidí, kteří odchytili počítadlo na stejné hranici (a dokonce i všechny tři hodnoty), rozšířím trochu záběr...

Důkazy můžete posílat sem: VoldyZJupiteru@email.cz (Prosím, foto před odesláním trochu zmenšete.)

Jinak bych to viděla následovně:

1. cena - Pro ty, kteří odchytili všechny tři hodnoty - Můžete si poručit kapitolu (i dvě) nebo mi napsat o něco, co byste tu rádi viděli (jednorázovka, kapitolovka). Pokud to bude v mé kompetenci a nápad mě zaujme, ráda vaše přání splním.

2. cena - Pro ty, kteří mají jednu nebo dvě hodnoty - Kapitola dle vlastního výběru s věnováním u aktuálně rozepsaných povídek.

A vážení, všichni, kteří jste u mě stalkovali, abyste zachytili počítadlo (i já si odchytila všechny tři čísla), tak si můžete poručit dle vašeho přání, co chcete jako odměnu. Jelikož mnou vymyšlené odměny nejsou nijak originální.
Pokud si tedy nevyberete z hlavních cen. Dělám to proto, protože vás chci alespoň trochu potěšit za to, že ke mě chodíte. Občas něco okomentujete a tak vůbec. Blog Tmavě-modrý oslavil před necelými dvěma měsíci druhé narozeniny a já ani nedoufala, že bychom hranici 100.000 pokořili tak rychle. Za to vděčím Vám. Takže máte jedinečnou příležitost si kázat.

Pokusím se splnit vše, co bude v mých silách.

Prosím, nepište, že to chcete "hned teď" tyhle vzkazy bych zmuchlala a zahodila. Všechno má svůj čas, stejně tak múzy a jelikož jsem nyní částečně pracující a stále jen člověk, i já potřebuji svůj čas, koncentraci atd. abych mohla v příbězích pokračovat v nějaké kvalitě, byť minimální.

Příští týden bychom mohli rozjet takový malý "oslavový maratón" tak uvidíme, kam nás to donese.

Díky za Vaši přízeň.

Voldy


P.S. Pokud má někdo nějaké připomínky nebo mi chce jen tak napsat, může mě zastihnout právě na tom mailu, který je výše. Je i pro ty, kteří u počítadla neseděli. :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Unwell - Kapitola 37

Unwell

Unwell - Kapitola 81 II/II