Vítání čili Novoroční projev

Zdravím všechny své příznivce, troufám si tvrdit, že ještě všichni neutekli (k mému překvapení a k velkému díku věnovanému Vaším směrem).

Předem upozorňuji, že tohle bude zase lehký výlev co se mého autorského já týče, no dobrá, hotová egomasturbace.



Nevím, čím mám začít, proto omluvte, pokud nebude tento článek dávat smysl a vy i na konci budete hledat hlavu a patu.

Lidé, kteří jsou se mnou v bližším kontaktu ví větší podrobnosti o tom, co se kolem mě za poslední týdny dělo, takže jsou více či méně v obraze, pro Vás ostatní... věřte, že by to bylo jen zatěžování Vašich hlav a myslím, že bychom měli přejít rovnou k věci, proč tento článek píšu.

Moje hlava se jednoho dne zastavila a odmítala spolupracovat. Nicméně to období nejspíš již přešlo a já stále častěji myslím na psaní a povídky jako takové.

Nedokáži Vám slíbit, že se hned vrátím k rozepsaným, i když Život v oblacích má do konce jen pár dílů a měla to být minipovídka... V jiném světě... nejspíš budu muset počkat do jara a najít svou inspiraci na kole.
Ale honí se mi hlavou různé nápady na nové příběhy. Takové, které dovedu do konce jako své dřívější povídky. Na jeden zátah. Tak si to má hlava představuje a duše se k té myšlence naklání stále víc.

A to i přesto, že jsem ještě před pár týdny chtěla svou blogovou kariéru ukončit navždy.

Ale jsem tady. Pro sebe i pro Vás.

Takže to shrneme... nekončím, ale času již nemám tolik jako dříve, takže kapitoly budou, ale v intenzitě mého vytížení, chuti a možnosti psaní - souhlasíte? Asi Vám toho moc nezbývá... :))

Druhá věc, kterou bych Vám chtěla dnes říct... vlastně Vás seznámit...
před pár dny ke mě poštou doputoval od yellow velmi záhadný balíček. A v balíčku bylo něco... no, musíte to, respektive "ho" vidět.


Seznamte se s hadím Šustou, alias druhým Naginim. Má zhruba metr a dělá mi společnost při psaní, při pokusech o psaní.
A je dokonalý, tak doufám, že mi yellow do šupin přibalila i spoustu inspirace a trpělivosti s mojí maličkostí.

Inu... to jest vše, co jsem Vám dnes chtěla sdělit. Přijde mi fér, abych se s Vámi podělila o aktuální dění, než abych jen prošla kolem, něco přidala a zase šla...

Po dopsání Adventního kalendáře, který byl mým prvním předsevzením v tomto roce (nezačít psát nic jiného dokud ho nedopíšu), je čas pohnout se dál. Začínáme vlastní nový rok... Nastartovat mašinu a nabrat cestující do vagónů, tak račte nasedat do expresu, zpoždění nepřipadá v úvahu.

Váš Voldy

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Unwell - Kapitola 37

Unwell

Unwell - Kapitola 81 II/II