Mezi dvěma světy - Úvod

Vánoce jsou za dveřmi. Prvního prosince bude už v úterý. Dnes Advent.

Připravila jsem si opět určitou formu povídkového povídání na prosinec.


Právě toho se týká anketa, kterou jsem zveřejnila u poslední kapitoly Život v oblacích a hlasovat můžete klidně i nyní, ale věřte, že zveřejňovat budu tak i tak, jen mne zajímalo, zda se tu najde někdo, kdo je přímo odpůrce fantasy světa. V anketě už se objevilo jedno "Ne" a já tu osobu chápu. Také nemusím všechny formy fantasy, ale snažím se jim dávat šanci.

Má prosincová povídka se nebude týkat žádného fandomu. Na fandomy si nevěřím. Ale už dlouhou dobu mne láká propojení světa lidí s anděly. Vždycky se mi líbily příběhy s anděly a to jsem ateista. Fantasy svět miluji v knihách i filmech. Tak jsem si řekla, proč to nezkusit.


Povídku bych ráda věnovala Pret. Protože je.

Počet kapitol: plánovaných 24
Počet párů: dané + všichni se všemi
Délka kapitol: 500 slov +
Upozornění: andělé, lidé a zmínky o démonech

Příběh není založený na skutečných událostech. Jména postav jsou propůjčená z povídek. Jména andělů jsou smyšlená a propůjčená dle aktuálních potřeb, stejně tak charaktery postav a andělů. Nic neodpovídá skutečnosti.

Poděkování patří všem, kteří sem chodí a komentují, protože o nich vím.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Unwell - Kapitola 37

Unwell

Unwell - Kapitola 81 II/II